Menu

Zichttermijn
Solvejg hanteert een zicht- of bedenktermijn van 14 werkdagen, ingaande de dag na ontvangst door of namens de koper. Retourzendingen dien je binnen deze termijn van 14 werkdagen aan te melden via het mailadres service@solvejg.nl.   

Retourzenden
Ruilingen en retouren dien je binnen 14 dagen na ontvangst te melden via service@solvejg.nl. Wij nemen alleen ongedragen artikelen retour voorzien van het originele kaartje. Vermeld duidelijk het artikel, maat en ordernummer. Vergeet niet bij een ruiling duidelijk te vermelden voor welke maat je wilt ruilen.

* Tijdelijke actie in oktober 2017 *

In oktober 2017 mag je je pakketje gratis naar ons retourzenden, als je in NL woont. Als je de retour per mail aan ons doorgeeft via service@solvejg.nl, sturen wij jou per omgaande een verzendlabel van PostNL dat je kunt uitprinten en op het pakketje kunt plakken. Het hoeft dan alleen nog maar afgegeven te worden bij een servicepunt van PostNL. Vergeet niet om je verzendbewijsje te vragen. Alle informatie die hieronder wordt vermeld over verzenden, mag je dus tijdelijk overslaan.

Hierna kun je het pakket retourneren via een servicepunt van PostNL, DHL of DPD (keuze is vrij). Vergeet niet het pakket voldoende te frankeren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant. (Betaal je met Paypal dan kun je de retourkosten terugkrijgen via Paypal. Lees hier meer over de voorwaarden.)
Bij het versturen via de brievenbus is het risico voor de verzender. Ons retouradres is:

Solvejg Retouren
Julianalaan 15
2171 CW  Sassenheim

Zodra de retourzending door ons is ontvangen ontvang je hiervan een bevestiging per mail. Je aankoopbedrag zal Solvejg binnen 10 werkdagen op je rekening terugstorten.

Onze tip: DPD en DHL hanteren betere tarieven voor het verzenden van grotere pakketten dan PostNL. Hier vind je een DHL of DPD Servicepunt.

Indien je een omruiling hebt aangemeld zal deze, mits voorradig, z.s.m. naar je worden toegezonden. Je ontvangt hier tevens een bevestiging van. Indien een artikel niet meer of direct leverbaar is, ontvang je hiervan tevens bericht.

Retourzending van buiten Nederland
Woon je niet in Nederland en wil je artikelen ruilen of retourneren, neem dan contact met ons op via service@solvejg.nl. Wij kunnen je wellicht helpen bij het vinden van de voordeligste wijze van retourzenden.

Service gebruikte artikelen
Ondanks onze uiterste zorg en controle kan het gebeuren dat je na aankoop een materiaal- of productiefout ontdekt. Solvejg adviseert de geleverde goederen onmiddellijk na ontvangst goed te inspecteren. Wanneer de artikelen in gebruik zijn en je vindt productietechnische gebreken, deze graag zo spoedig mogelijk met uitleg en foto`s via email melden bij service@solvejg.nl. Binnen 3 werkdagen zullen wij een mogelijke serviceoplossing aanbieden. Gebreken die niet door slijtage veroorzaakt zijn worden vakkundig gerepareerd of indien reparatie niet mogelijk is krijg je een vervangend artikel of in overleg geld terug. Klachten die wij niet kunnen vergoeden zijn: afgeven van kleur en slijtage van voeringen door overmatige transpiratie, kapotte ritsen die niet direct na ontvangst geconstateerd zijn en andere door een verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken, die de verkoper niet verwijtbaar zijn.

De bovenstaande mogelijke serviceoplossingen zijn indicaties. De serviceoplossing geldt onverminderd de rechten en vorderingen die de wet aan de consument toekent. Verzending of ruiling zie het bovenstaande bij: Retournering (m.u.v. de bedenktermijn van 14 dagen).

Algemeen serviceprofiel Solvejg
Solvejg ziet graag dat je tevreden bent over het product en onze service. Bij de interne inkoopselectie wordt goed gekeken naar het productieproces en het gebruik van hoogwaardige en duurzame materialen. Door monitoring kunnen we vaak al veel mogelijke retouren voorkomen. Artikelen willen we als het mogelijk is repareren, omdat wij als bedrijf terughoudend willen zijn in de wegwerpcultuur. Voor elk product zijn namelijk grondstoffen en energie gebruikt. Voor vragen, opmerkingen, klachten of tips kan je terecht bij de klantenservice van Solvejg via service@solvejg.nl. Het is namelijk voor jou en voor ons belangrijk dat je geheel tevreden bent over Solvejg.

Geschillenregeling & ODR-Platform
Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent over een product of dienst. Neem in dat geval dan zo snel mogelijk contact met ons op via service@solvejg.nl. Wij zullen uiterlijk binnen 5 dagen reageren. Komen we er samen niet uit, dan kun je te allen tijde tegen betaling van euro 25,- klachtgeld jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag. Voor nadere informatie over deze Geschillencommissie zie www.sgc.nl. Deze onafhankelijke commissie doet een uitspraak over het geschil. De uitspraak van de commissie is bindend. Word je in het gelijk gesteld, dan wordt het klachtgeld aan jou terugbetaald. Vorenstaande laat onverlet het recht om een geschil voor te leggen aan de bevoegde rechter.

Voor internationale klanten is het tevens mogelijk zich te wenden tot het Europese platform voor geschillenbeslechting (ODR-platform). Dit platform is te vinden middels deze link (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

© 2011 - 2017 Solvejg | kleurrijke mode | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel