Menu

Verzending
Wij verzenden de bestelde artikelen binnen 1 à 2 werkdagen met PostNL. Als een bestelling niet door de brievenbus past, wordt deze als een pakket verzonden. De klant ontvangt altijd een verzendbevestiging met track & trace code per mail. PostNL zal het pakket maximaal 2 maal aanbieden of, indien mogelijk, afleveren bij de buren. Mocht afleveren niet gelukt zijn, dan kun je gedurende 3 weken het pakket afhalen bij het dichtstbijzijnde serviceloket van PostNL. De bezorger brengt je hiervan op de hoogte.

Click here for International delivery.

Indien het pakket na deze 3 weken niet is afgehaald wordt het retour gezonden naar Solvejg en wordt de bestelling door ons geannuleerd. De verzendkosten worden in dat geval wel in rekening gebracht. De waarde van de artikelen wordt dan binnen 10 dagen retour gestort op je rekening, met aftrek van de verzendkosten.

Bevestiging per mail
Je ontvangt een mailbericht zodra een bestelling voor verzending is aangeboden bij PostNL. Indien een bestelling 5 werkdagen na deze bevestigingsmail nog niet is ontvangen, verzoeken wij je contact met ons op te nemen op ons mailadres service@solvejg.nl.

Ander afleveradres
Het is mogelijk om een ander afleveradres aan te geven, bijvoorbeeld op je werk. Dit is aan te geven tijdens de checkout-procedure. Bezorgen op een postbus- of antwoordnummer is niet mogelijk.

Afhalen bij een PostNL afhaallocatie
Ben je overdag niet thuis? Het is ook mogelijk om je pakketje af te halen bij een afhaallocatie naar keuze. Geef bij je bestelling in het opmerkingenveld aan bij welke locatie je het pakketje af wilt halen. Wij regelen dan dat het pakketje de eerstvolgende werkdag (uitgezonderd maandag) vanaf 16.00 uur daar kan worden opgehaald. Hiervoor worden geen extra kosten berekend.

Wijzigen afleveradres
Het is niet mogelijk om het afleveradres van een geplaatste bestelling te wijzigen. Voor je volgende bestelling kun je het adres aanpassen.

Verzendkosten en retourkosten
Onze verzendkosten zijn gratis binnen Nederland. Kosten van het retourneren van de artikelen zijn voor rekening van de klant.  Bestellingen plaatsen buiten Nederland is mogelijk. Neem hierover indien gewenst contact met ons op via service@solvejg.nl.

© 2011 - 2017 Solvejg | kleurrijke mode | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel